Toimitusehdot

Yleistä 

Jalon Mylly Oy, Y-tunnus 1550828-8, Liikkalantie 820, 46750 Liikkala

Myy valmistamiaan tuotteita Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. 

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.6.2023 alkaen.  

Tuotteet ja tuotehinnat 

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 14%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. 

Toimituskulut 

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteiden määrästä (paino ja pakkauksen koko) ja se lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Hyväksymällä tilauksen hyväksyt samalla tilauksesta veloitettavat toimituskulut.  

 

Tilaaminen ja sopimus 

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme lisäämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. .

Maksaminen  

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. 

Maksutavat 

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. 

Tilaus- ja maksuvahvistus 

Onnistuneen tilauksen jälkeen annettuun säköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus, joten sinun tulee antaa oikea sähköpostiosoite kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian ja palautamme tuotteiden hinnan sekä mahdolliset toimituskulut, mikäli joitakin tai kaikkia tilaamiasi tuotteita ei voidakaan toimittaa. Puhelinnumeroa tarvitsemme Postia tai vastaavaa kuljetusyhtiötä varten, jotka ilmoittavat paketin saapumisesta tekstiviestillä. 

Toimitustapa ja -kulut 

Toimitamme tilauksesi Postin välityksellä käyttäen S- ja M-paketteja. Toimituskulut ovat S-paketin osalta 8,90€ ja M-paketin osalta 10.90€. Suuret tilaukset jakaantuvat usealle eri paketille, joista jokaisella on oma toimituskulu. Mikäli asiakas ei nouda hänelle lähetettyä tuotetta, palautuu se takaisin toimittajalle. 

Toimitusaika 

Yleisin toimitusaika on 2-3 arkipäivää.   

Peruutusoikeus ja palautusehdot 

Voit peruuttaa tilauksesi tuotteen lähettämiseen asti. Peruutusilmoitus tulee tehdä puhelimitse soittamalla. Lähetettyä ja noutamatta jätetystä tuotteesta ei palauteta maksua. Ainoastaan mikäli tuote on osoittautunut ja osoitettu pilaantuneeksi jo saapuessa, voidaan maksu palauttaa tai tuote korvata vastaavalla tuotteella. Tuotteen palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi ellei toisin ole sovittu. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen palautamme maksun välittömästi verkkokaupassa käyttämällesi maksuvälineelle ellei toisin sovita.

Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. 

Pidämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta maksuvälityksestä aiheutuneet kulut (3,5%) 

Palautusosoitteemme: 

Jalon Mylly Oy

Liikkalantie 820

46750 Liikkala

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet 

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. 

Asiakaspalvelu 

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: 

jalonmylly@saunalahti.fi

0400 559 491

Vastuunrajoitus 

Jalon Mylly Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siltä osin ja siihen asti kuin pakottava säännös kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. 

Erimielisyydet 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluilla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajariitalautakuntaan asian voi saattaa vireille käyttämällä kuluttajariitalautakunnan sähköistä asiointipalvelua ja noudattamalla annettuja ohjeita (https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html#)

logo_jalon